Creatii ORENANG

Aici va intampina cu bucurie, ORENANG, supercivilizatia strabunilor uriesi ai dacilor

miercuri, 28 mai 2014

Istoria Creatiei transmisa posteritatii de strabunii ORENANG


E vorba de piatra de mai sus !
Este un Poem de istorie si de cunostinte ale  civilizatiei Orenang!  
Gaurile rotunde sunt civilizatii care nu au supravietuit!
iar iesiturile rotunde, civilizatii care inca existau atunci cand piatra a fost turnata de civilizatia Orenang a Uriasilor, care aveau legaturi de comert cu acele civilizatii, ale caror chipuri se disting pe piatra! Chipul foarte vizibil din stanga jos reprezinta pe Orenang,


iar chipul de batran din dreapta sus reprezinta Divinitatea Creatoare de care Orenang  avea cunostinta in perioada cand a fost turnata Piatra! 


Alte chipuri, reprezentand civilizatii:




Motivul turnarii acestei pietre a fost transmiterea informatiilor catre posteritate desprte cunostintele Lor despre lumile si civilizatiile din universurile paralele cu care ei ajunsesera sa fie in contact si sa colaboreze!
A trebuit sa-i intreb pe Dragoni ...ca sa-mi arate ei ca era chipul lor amplasat sus in dreapta,

dar mai in stanga decat chpul de batran din dreapta sus, care-l reprezinta pe Divinitatea Suprema care si pe Ei I-a Creat! 
Piatra a fost incarcata magnetic, ca sa fie si Baliza Magnetica acelora care pot simti aceasta radiatie si astfel sa o gaseasca si sa afle astfel profunzimea dezvoltarii cunostintelor Civilizatiei Uriasilor Orenang!

 Am simtit nevoia sa privesc iarasi Piatra marita si astfel am vazut mai bine chipul Dragonului la nivelui ochiului Divinitatii Prime dar dincolo de dimilitarea de primul univers paralel! 

Am mai observat si 4 chipuri in interiorul capului Divinitatii Prime,deasupra ochilor,


 dar si mai multe excrescente de civilizatii in functiune decat gauri care arata civilizatii care au murit! Simt ca multe mai pot sa-mi spuna iesiturile din Piatra, care sunt mult mai multe decat am vazut prima data!
...Tot Orenang mi-au zis ca ei si-au facut cetatile pe varfurile muntilor din piramide tot din cauza inundatiilor care au creat pamantul negru din Baragan ...
Mi-a aparut in minte capul Divinitatii primordiale dupa care am fost proiectati de Dragoni si am marit acolo unde Simteam O Chemare, astfel incat am descoperit 4 chipuri in loc de 3, cat credeam ca vazusem prima data, dar 2 dintre ele sunt Chipuri de Dragoni, deci tot 3 chipuri de rase separate sunt reprezentate acolo! 






Se pare ca chipurile de Dragoni reprezinta civilizatii inrudite, dar una este mult  mai veche temporal decat cealalta!  Unul dintre chipuri aminteste de maimuta iar celalalt tot din profil ca si maimuta seamana cu un umanoid,destul de diferit de noi!
Deocamdata mi s-a transmis ca la aceste civilizatii superdezvoltate se gandea Divinitatea Primordiala de pe piatra cand a ales Crearea Universurilor din care am fost si noi creati de alti Dragoni!

Divinitatea Primordiala de pe piatra cunostea alte universuri necunoscute pentru orenang, populate de cele 4 supercivilizatii a caror reprezentare este in capul Ei.



Am marit partea din stanga a Pietrei acolo unde mi s-a aratat Pentagonul si a aparut o silueta umana cu palmele deasupra capului sau un cap intre bratele unite deasupra lui sau un cerc in interiorul unui pentagon cu varful in sus! 


Pe mine m-a fascinat intotdeauna bratele unite deasupra capului si acum mi s-a talmacit aceasta fiind Pozitia Facerii!
Initial credeam ca Pozitia Facerii primordiale este cu bratele si picioarele departate, dar cum am vazut si cadavre de amfibieni de dimensiuni umane, care au brate dar in loc de picioare au o coada ca de delfin Simt Acum ca Aceasta este Pozitia Facerii Primordiale, omul fiind proiectat si realizat ca fiinta care traia in special in oceane, deci Asta Simt ca Este Intelesul Acelei Imagini! Zile,seri si nopti minunate in continuare va dorim! Ziler, seri si nopti minunate va doresc ! Doamne Ajuta! Pace Voua!


<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/o1RG0sQntic" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

"Pietrele Miraului se afla la Braesti,...:stanci verticale,colosale,ce domina satul Braesti,partea din poza este varful.atrag prin maretia si frumusetea lor,dar si pentru. ca se crede ca acolo ,intre ele,ar fi xistat un asezamant dacic,traditia sustinand si prezenta unor sculpturi,o masa cu scaune si un cap de lup, toate din piatra...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu