Creatii ORENANG

Aici va intampina cu bucurie, ORENANG, supercivilizatia strabunilor uriesi ai dacilor

vineri, 29 august 2014

Contactul cu supercivilizatia uriesilor ORENANG

Buna dimineata! 
Am intrat in aceasta dimineata in blogul meu ...Si l-am revazut pe domnul profesor sculptor  Pascu Nicolae-Goia!
Ieri am vrut sa intru in blogul meu pe care mi l-a facut o prietena din Fieni si care tot ea imi mai incarca Mesaje pe care le primesc din Trecut! 

Despre Supercivilizatia ORENANG am aflat in noaptea de 7-8 august 2011 cand eram la Piatra Arsa intr-o autorulota si a aparut o lumina care a strabatut prin podeaua autorulotei pe toata suprafata,s-a clatinat autorulota in axul longitudinal ca o barca pe valuri dupa care am auzit latraturi de caini care se deplasau in jurul autorulotei spre stanga de am crezut ca venise ursul,apoi lumina si latraturile s-au indepartat spre stanga spate a autorulotei, adica spre cabana "Piatra Arsa"! 
Dupa un timp in care privisem pe geam vazand doar o lumina portocalie,lumina aceea argintie s-a reintors,a strabatut din nou podeaua autorulotei pe toata suprafata ei, a mai clatinat-o din nou dar mai putin vartos ca prima data,cainii s-au rotit in jurul autorulotei spre stanga latrand,dar tot mai putin ca prima data,apoi lumina s-a indepartat spre dreapta spre vale,urmata de cainii care latrau! 
Am privit spre dreapta pe geam si am vazut o coloana de lumina argintie care iesea din pamant si se indrepta spre vale urmata de o  multime de caini care latrau spre ea! La un moment dat coloana de lumina a scazut brusc in inaltime si a disparut! In acel moment au tacut si cainii!
Am fost uimit ca ceilalti 2 prieteni cu care ma aflam in autorulota nu s-au trezit,cu toate ca autorulota s-a miscat violent in lateral,iar ei dormeau pe paturi tansversale fata de miscarea oscilatiei masinii!
Dimineata am intrebat pe o pereche care dormise intr-un cort aflat la vreo 10 metri pe iarba de autorulota,care era in parcare pe pietris, daca au auzit ursul si latraturile, dar mi-au zis ca nu! Acelasi raspuns l-am primit si de la femeia de serviciu de la cabana care venise sa stranga gunoaiele lasate de alti excursionisti! 
Noaptea de 7-8 august 2011, a fost de duminica spre luni si fusesem singura masina parcata in parcarea de jos de la "Piatra Arsa" si cortul acela fusese singurul cort aflat pe pajiste! 

Cand am coborat din masina,caci prietenul Ismet,care o conducea si fiul sau voiau sa urce in cabana, am constatat ca durerile din picior disparusera si zburdam pe scari si am putut urca si in cabana la restaurant sa luam micul dejun! 
Dar cand am urcat in masina din nou mi-am zis: "unde sunt durerile mele", au reaparut instantaneu! 
Patura pe care o aveam pe oare cand a trecut lumina aceea mi-a ameliorat durerile insa inca un an de la intamplare!
Apoi, dupa ce ne-am intors in Bucuresti, am intrat in meditatie intr-o dimineata si am Intrebat despre 
CE SE PETRECUSE IN ACEA NOAPTE? 
MI-AU APARUT IN GAND NISTE URIESI DE VREO 7 metri inaltime care mi-au zis: 

NOI AM FOST! AM VENIT SA TE LUAM LA CONFERINTA DE CONCILIERE GALACTICA,UNDE ERA NECESAR SA FI DOAR PREZENT,CACI AI HARUL DE A CATALIZA COMUNICAREA DINTRE TOATE ENTITATILE,DOAR PRIN PREZENTA! 
AM FOST SI NOI LOCUITORI AI ACESTUI TERITORIU CU MULTE MILENII IN URMA SI AM AVUT O CIVILIZATIE INFLORITOARE SI AM AVUT CETATI PE VARFURILE MUNITILOR! CETATEA DE LA LOCUL UNDE AI FOST A FOST ARSA SI ASTFEL A RAMAS NUMELE DE "PIATRA ARSA",DE INVADATORI VENITI DIN SPATIU,GELOSI PE BUNASTAREA NOASTRA 

DE ATUNCI! NE-AM REFUGIAT APOI IN INTERIORUL PLANETEI,INTR-UN UNIVERS PARALEL CA SA NU MAI PUTEM FI GASITI! 
AURUL DE LA ROSIA MONTANA E PLATA AGARTHEI CATRE NOI,PENTRU RELATIILE COMERCIALE PE CARE LE-AM AVUT IN TRECUT! 
NU AVEAM DRUMURI, PENTRU CA AVEAM VEHICOLE CARE ZBURAU! 
STIAM SA INMUIEM PIATRA CU AJUTORUL UNUI LICHID APOS PE BAZA DE PLANTE CARE CRESTEAU ATUNCI IN MUNTI SI ASA A FOST MODELAT CEEA CE NUMITI VOI SFIXUL DIN BUCEGI, DAR SI BLOCURILE DE PIATRA DIN CARE NE-AM FACUT CETATILE CARE SE IMBINAU PERFECT! 
SUNTEM DISPUSI SA AJUTAM CIVILIZATIILE ACTUALE CU CEEA CE STIM SI CU VECHILE TEHNOLOGII,DAR PUTEM FI CONTACTATI DOAR SPIRITUAL SI TU VEI MAI VENI FIZIC LA "PIATRA ARSSA" SI CU ALTI PRIETENI! POTI SA NE CONTACTEZI ORICAND! 

PACE VOUA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu