Creatii ORENANG

Aici va intampina cu bucurie, ORENANG, supercivilizatia strabunilor uriesi ai dacilor

marți, 19 august 2014

Povestea bonsaiului iubirii

Buna dimineata!


 Acum e viguros ca l-am ajutat cu multe poze ale lui Bruno,dupa ce am strans toate ramasitele celui pe care l-am avut initial si fusese rupt si nimicit de Maria, ca "o enerva" si "hotarase" "ca intre noi nu mai e iubire"! 

Atunci am strans toate ramasitele plantei si bilele care erau pe el in diferite stadii de evolutie si le-am ingropat in vasul original in care crescuse prima planta si am pus o poza intai a lui Buno  si L-AM RUGAT FIERBINTE PE BRUNO CA SA-L REFACA SI SA-L VAD CUM ERA INAINTE! L-A REVIGORAT SI PRIMA BILA CARE A CAZUT DIN EL I-AM DAT-O LUI CATALIN, CARUIA II POVESTISEM INTAMPLAREA! 
El a luat-o si ca si mine in 2004 cand am primit prima bila,a uitat-o undeva intr-un buzunar si cand a regasit-o aproape ca uitase ce e si de unde o are, dar cum eu il tot intrebam de ea si-a amintit si a pus-o in pamant si au iesit mai multe plantute si stiu ca mi-a zis candva ca le-a rarit si ca vrea sa le daruiasca la diferite persoane! 
Eu cand am primit bila si au rasarit plantutele, am rugat-o pe mama,care inca traia sa le rareasca si sa-si opreasca si dansa una,dar cu toate ca si dansa iubea plantele, plantuta pastrata de dansa nu s-a dezvoltat si a murit,iar alta nu a mai pus,ca a plecat si dansa! 
Planta asta care s-a refacut cu ajutorul lui Bruno,eu nu am mai rarit-o,ca s-a refacut din vechiul vrej rupt cu ura de Maria,dar eu o iubesc parca mai mult ca la inceput si o ud zilnic si o bag in casa, la capul patului meu,cand se face frig,si apoi o scot afara, cand noaptea se face sa fie peste 10 grade Celsius! 


Acum am observat ca a inflorit din nou, caci asa infloreste el cand vrea,chiar avand si bile pe crengile lui in diverse stadii de dezvoltare! Face niste floricele mici albe, care apar se,deschid si apoi se inchid si in locul lor incepe sa creasca o noua biluta! 
Planta de pe care mi s-a dat biluta avea vreo 20 de bilute portocalii pe ea, dar nu mai avea frunze si persoana care o adusese la biroul unei prietene unde eram in vizita zicea ca "se saturase de ea"! 

Acea persoana pusese planta la geam la lumina,ca-i place lumina si ne-a dat la fiecare cate o biluta portocalie,care zicea dansa ca era matura,dar nu mai cazuse de pe ramura,iar eu am uitat-o in buzunarul hainei si am regasit-o cand am vrut sa dau haina la spalat si abia atunci dupa ce a rasarit am vazut ca infloreste floricele albe care apoi se transforma in bilute verzi care cresc si se fac portocalii si apoi cad si pot fi daruite celor care credem ca au nevoie de iubire! 

Pana acum facea flori,dar doar o biluta se dezvolta,dar acum am numarat vreo 9 flori din care s-au dezvoltat 6 bilute din care 3 au ajuns aproape de majorat!
 Ieri am observat ca a inceput sa creasca inca o biluta,intr-un loc unde floarea cazuse de vreo luna si ma miram ca nu a mai inflorit si cum acum am vazut o noua floare am pozat planta din alt unghi ca sa se vada si floarea pe fondul unei bilute aproape mature!


Zile,seri si nopti minunate in continuare va dorim! Doamne Ajuta! Pace Voua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu